niedziela, 4 maja 2014

dwuskładnikowe placuszki idealne na śniadanie

dziś rano nabrała mnie wielka ochota na placuszki bananowe, które kiedyś robiłam prawie codziennie. jest to super opcja dla leniwych, bo wykonanie jest naprawdę banalne. 

co potrzebujemy?

  • 1 banan
  • 2 jajka
  • opcjonalnie: cynamon, płatki owsiane, pestki słonecznika lub dyni, gotowe musli, orzechy itp.
ja zawsze robię w proporcji 1 banan na 2 jajka, bo kiedy jest za dużo banana, placki rozwalają się na patelni. 


banana rozgniatamy widelcem w misce
dodajemy jajka
taka papka ma powstać 
ja dodałam dziś trochę musli

smażymy na minimalnej ilości oleju
                                       
                                      

gotowe! z jednego banana i dwóch jajek wychodzi 6 niedużych placków, akurat na śniadanie dla jednej osoby. najlepiej smakują z małą ilością jogurtu naturalnego i syropem z agawy, dżemem, lub bez niczego. 


a na obiad cheesy lava, no trzeba było potem spalić na basenie XD 

                                             

                                             


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz