sobota, 3 maja 2014

shopping B|

nie mam pojęcia, co ma na celu ta notka, ale dodam, BO LANSIK



śniadaniowe spaghetti z pomidorami i oliwkami, w sumie takie sobie
kreska zrobiona żelowym eyelinerem, jest super
modnisia gotowa do wyjścia



no i pojechaliśmy do factory, ludzi tyle, że nie dało się zaparkować.

udało mi się coś kupić dopiero w ostatnim sklepie, do jakiego weszłam. w diverse są naprawdę super spodnie, w dodatku niedrogie. słowo "niedrogie" jest serio najlepszym słowem idącym w parze z zakupami, przynajmniej dla mnie. 


wczoraj udało mi się też kupić buty, o których marzyłam od dłuższego czasu. 

NO PIĘKNE SĄ <3

te trochę mniej piękne, ale też się przydadzą

dziś jedziemy z Łukaszem skontrolować kolory ścian w jego nowym pokoju, a potem uczymy się do jego matury oglądając ekranizacje lektur, będzie super :))))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz