wtorek, 22 kwietnia 2014

Kocham Cię. Ja Ciebie też nie.


Cezary Studniak

chyba jeszcze w lutym zdecydowałam się kupić bilety na 'Kocham Cię. Ja Ciebie też nie. Serge Gainsbourg' we wrocławskim Capitolu. wystarczyło spojrzeć na nazwisko reżysera i obsadę, żeby bez wahania to zrobić.

jest to spektakl oparty o biografię Serge'a Gainsbourga - francuskiego piosenkarza, kompozytora, aktora. widziany jest oczami pięciu kobiet, które potrafiły wybaczyć mu wszelkie niedoskonałości i docenić jego geniusz. widowisko jest pełne muzyki i tańca, a fakt, że wszystko odbywa się kameralnie - na Scenie Ciśnień, sprawia, że milion razy bardziej odczuwamy moc, bliskość i wszystkie emocje towarzyszące aktorom. 

Agnieszka Oryńska-Lesicka, Klaudia Waszak, Helena Sujecka, Justyna Antoniak, Ewelina Adamska-Porczyk


bez wątpienia, najbardziej podobała mi się rola Eweliny Adamskiej-Porczyk. serio, chyba nie da się lepiej i wiarygodniej zagrać tępej dzidy. dziś była tak samo genialna jak na PPA w 2012, kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam (gdzie do każdej piosenki przygotowała choreografię), czy w Mistrzu i Małgorzacie, gdzie wystarczyło, że po prostu BYŁA na scenie, a wzrok skupiało się jedynie na niej. 

Ewelina Adamska-Porczyk



tak patrzę na stronę Capitolu, na jutro nie ma już biletów, ale na dwa kolejne spektakle (10 i 11 maja) są dokładnie trzy, może jacyś chętni...? ja polecam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz