niedziela, 27 kwietnia 2014

Tralalala cafe i makaron ze szpinakiem i mascarpone

zrobiło się ciepło = zaczęło się chodzenie na najlepsze lody na świecie, oczywiście do Tralalala cafe. kawiarnia znajduje się na Więziennej 21, we Wrocławiu. dwie gałki (a w zasadzie wielkie gały XD) kosztują 8 zł, 3 gałki zaś 11 zł, do tego bita śmietana i polewa gratis. wybór smaków jest tak szeroki, że naprawdę NIE DA SIĘ zdecydować. dziś wzięłam pistacjowe i jogurtowe z polewą karmelową. naprawdę polecam jogurtowe, są najlepsze.


na obiad dzisiaj schabowe, więc zrobiłam sobie i mery makaron ze szpinakiem i mascarpone. uwielbiam takie połączenie, a danie robi się łatwo i szybko.

co potrzebujemy?

  • makaron (jaki lubisz najbardziej)
  • szpinak (ja miałam mrożony)
  • serek mascarpone
  • do smaku czosnek, sól, gałka muszkatołowa 
makaron wystarczy ugotować, a zamrożony szpinak wrzucić na masło roztopione na patelni. kiedy się rozmrozi, dodajemy mascarpone (ja zawsze dodaję inną ilość, czasem mało, czasem dużo, więc dodaj tyle, ile lubisz). na sam koniec dodajemy czosnek (żeby podczas długiego smażenia nie stracił smaku), gałkę muszkatołową i solimy. no i tyle. nakładamy na talerz makaron, a na to szpinak. nic prostszego.



ostatnio wpadłam w wir zakupów w rossmannie, jako że od 22 kwietnia do 11 maja są tam kuszące zniżki na poszczególne produkty. polecam zajrzeć i przetestować sobie coś nowego w niższej o prawie połowę cenie, naprawdę się opłaca B|.



teraz zajadam się świeżo zrobionym musem z kiwi, banana i jabłka, ale nie wrzucę fotki, bo nie wygląda to zbyt apetycznie :D 

POZDRAWIAMY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz